Mapa rutes
INCIDÈNCIES / MILLORES
Ruta del Carrilet I: Tram compartit amb vehicles pesats a Salt

Opinions

Tots els comentaris seran publicats només amb l’idioma original de l’usuari que l’hagi realitzat.
<< 5 6 7 8 9 10 11 12 >>

Lluis Nogue - Ruta del Carrilet I

He aprofitat el cap de setmana per fer un tros de la ruta entre Les Preses i La Sellera i la veritat ha estat fantastic. k cal millorar seguretat? segur, pero vigilan el perill es reduiex .Els xiquets es tenen k vigilar tan aki com un altre lloc.
Sincerament,repetire i la fare sencera, kualsevol va per camins normals. una abraçada i a pedala k son dos dias.

Phil - Ruta del Ferro i del Carbó

I´m an usual user of greenways, I´ve been all around Europe with my bike and want to give you one suggestion: greenways in Girona needs some pic-nic areas!

However, I have had fun!

Carles Ibañes Font - Ruta del Carrilet I

He estat passejant per la via verde entre Les Preses i Olot i ens hem trobat amb el ferm amb mal estat, ple de fang,basses d´aigua.....caldria col.locar subbase ja que per els que anem a correr es molt desagradable.
La gent gran comenta que els bancs estan col.locats molt baixos i els costa molt aixecarse, caldria revisar-ho.

Es una gran opcio per els caps de setmana, felicitats a totes les persones que han fet possible que tinguem aquesta via que es una enveja per a molta gent
GRACIES!!!!!!!!

ALBERT FONT - Ruta del Carrilet I

Hem fet la ruta de Sant Feliu de Pallerols a Amer. Uns 13 km. Hem fet el tram les meves filles de set anys i jo. En el meu cas he usat la bicicleta adaptada per a persones amb discapacitat que tenen a disposició en els diferents punts de lloguer. Ha estat una excursió fàcil, amb un suau pendent que requereix molt poc esfoç i si vols, amb el canvi de la bici pots assolir una bona velocitat (calculo que uns 20-25km/h). Les nenes han gaudit d´allò més la ruta, el paisatge (ponts, túnels, ovelles pel camí, rierols...). Molt agrait pel servei!

Daniel Coll - Ruta del Ferro i del Carbó

Vaig fer o millor dit vaig intentar fer el tram Ripoll-Olot, i pots ser que li falti alguna que altre indicació?
Passat Santa Lúcia vaig arribar a un punt amb dos trencants i no vaig saber què fer. El que vaig agafar em va portar a una tanca de fil elèctric que deia camí particular, vaig recular i vaig agafar l´altre i evidentment em vaig perdre.
Per on havia de passar?

ALBA HERNÁNDEZ - Ruta del Carrilet I

El diumenge varem fer el tram de les Preses- Amer i realment és preciós. Tranquil, sense motors i una naturalesa impresionant!!!
Ho recomano a tothom!

02, Febrer 2010

Pablo José Semino - Ruta del Ferro i del Carbó

Son 9 kilometros muy agradables con bonitos paisajes. LLevar abrigo de ocasión, rompevientos o algo liviano(primavera, otoño) Ripoll - S. Joan en 30-45 mins, con una pendiente muy suave pero que a la vueta se vuelve muy confortable. La ruta es muy recomendable para principiantes o visitantes ocasionales. Un saludo.
01, Febrer 2010

Pere Planas - Ruta del Ferro i del Carbó

És lamentable que la informació de les rutes "Els Secrets de les Vies Verdes" només es pugui trobar en unes guies que s´han de comprar.
Deveu voler que la gent es perdi. Sinó no ho entenc.

NOTA DE L´ADMINISTRADOR: La informació que s´ofereix a les guies és informació adicional. A peu de ruta es poden trobar plafons amb molta informació i en 4 idiomes.

24, Novembre 2009

Jesús Ruiz - Ruta del Carrilet I

He vist la nota informant de les Obres via verda tram Anglès-Bescanó
03/11/2009. Suggereixo crear un enllaç per poder descarregar els plànols amb els itineraris alternatius.
25, Octubre 2009

Verònica Valls - Ruta del Carrilet I

Un fracàs. És una ruta molt perillosa. S´ha de creuar la carretera nacional moltes vegades, i en en alguna ocasió en punts amb revolts tancats i canvis de resant.

Josep Aumatell - Ruta del Carrilet I

Acabo d´arribar de passar el cap de setmana amb la família i uns amics fent el tram entre Amer i Bescano i he de dir que ha estat un desengany complet. La ruta està molt mal mantinguda, les senyalitzacions són molt deficients, però sobretot destaca la perillositat de molts punts. Si teniu planejat anar amb nens petits, penseu-s´ho dos cops perquè hi ha trams que són realment de jugar-se la vida. S´ha de creuar en vàries ocasions la carretera nacional, fins al punt que hi ha un tram on t´aconsellen anar per la mateixa nacional per estalviar-te una pujada del 14% !!!!! Senzillament una autèntica decepció.
16, Octubre 2009

teresa blaya - Ruta del Carrilet I

tristissim que els diumenges només hi hagi 1 bus Girona-Olot i que ademés no es pugui (segons informació de TEISA) carregar la bici a Girona fins Olot per fer el carril de baixada.

13, Setembre 2009

Xavier Bronsoms - Ruta del Carrilet I

Ara que estan fent obres a la Pilastra per millorar la carretera i la seguretat de la Via Verda, està previst fer alguna actuació per millorar la seguretat de la cruïlla de Montfullà? Penso que és un dels trams més perillosos de tota la Via Verda d´Olot-Girona.
06, Setembre 2009

Xavi Figols - Ruta del Carrilet I

la pasada setmana hem fet la ruta olot-girona, en familia, amb un nen de 8 anys. Ens ha agradat força i us voldria fer una mica de crítica per millorar encara més la ruta (per cert el tram Olot - Amer molt maco):
1- Trobo a faltar que hi haguin previstes poques alternatives per un cop acabada la ruta, poder tornar al lloc d´orígen. En el nostre cas vem contactar amb els autobusos Teisa però ens van dir que no ens asseguraven de poder portar les bicis al bus, que depenía d´altres coses i que no hi confiessim.
2.- A la sortida de Olot creiem que hi hauria un punt clar de partida, a on per exemple informar-nos de la ruta i deixar el cotxe, i sembla que no existeix, i a sobre vem anar a la oficina de turisme de olot i resulta que està situada a un lloc molt inaccesible amb cotxe i va ser tota una peripècia, quan finalment vem arribar a la oficina de turisme ens van donar un fulletó i ens van dir que tothom els hi deia que estavem molt mal situats pero que no podien fer res mes.
3.- A la arribada a Girona, campi qui pugui.
Un cop vem arribar a la periferia de girona, desapareix el carril i és super caotic, bastant perillòs pels ciclistes al coincidir amb el cotxes (vem tenir un ensurt amb un cotxe que no va respectar el senyal i quasi ens atropella) no sabem si es per les obres que estan fent ara a l´Agost o perque ja es aixi.
4- Anglès. Quan el carril arriba a Anglès desapareix invaït per cotxes aparcats de varis tallers i quedes desamparat fins que el tornes a trobar.

25, Agost 2009

Rubén Hernández - Ruta del Carrilet II

Tal i com diuen Làia i Marc, el problema es tornar de Sant Feliu a Barcelona en Bus. No es podria arreglar d´alguna manera?
20, Agost 2009

Joan Manel VILLA CARRILLO - Ruta del Carrilet I

S´arreglarà alguna vegada el tram d´Anglés? Es de pena quan es passa per la bentzinera Cepsa, la planxisteria, fins el poble....

15, Agost 2009

montse avila - Ruta del Tren Petit

Magnífica la via verde de palamós a palafrugell, però és una vergonya que es deixin morir els arbres per manca de reg. Potser es salvaran els pollancres però penso que ja no es podran salvar cap de les alzines. Qui assumirà el cost de plantar-ne de noves per haver deixar morir les plantades enguany?. Malgrat això, insisteixo que la nova via ha quedat molt bé.
07, Agost 2009

ESTÈFAN GARCIA - Ruta del Tren Petit

Al tram de Palafrugell, el pont situat al costat de la Torre Roja té un tram de barana de fusta desplomat sobre el rec. Salut!

15, Juliol 2009

cèsar Albaladejo Cano

Com a usuari habitual dels diversos trams de vies verdes, vull manifestar l´abandó que pateix el tram comprés entre Girona i Salt, concretament a les hortes de Santa Eugenia, és plé de sots i a la que et distreus et deixes els "cataplins", crec no sería gens costós omplir el sots amb graveta i aplanaro tal com s´ha fet a Salt.
Felicito a qui correspongui pel bon manteniment dels trams de Quart i Llambilles.
Una última suggerència;: molts ussuaris, especialment estrangers, quan arriben al sector de La Creueta, abans de creuar la variant, segueix-en pel camí asfaltat fins devant de les instal.lacions del G.E.i E.G en lloc de seguir pel camí de terra; aquest error secceeix quan volen anar en direcció a Sant Feliu, caldría doncs en aquesta corva possar-hi un idicador força més clar que el que hi há actualment. gràcies !
06, Juliol 2009

Sofia - Ruta del Tren Petit

Fa molt de temps que no agafava la bici i gràcies a la via verda que uneix palamós i palafrugell he tornat a gaudir de fer una mica d´esport contemplant el paisatge. Es fantàstic i molt ben senyalitzat, recoman-ho aquest trajecte per la bellesa de l´entorn, pels destins on pots arribar ( la platja de castell, la fosca, cala estreta...etc).
Ara toca descobrir noves rutes!!

Salut.
<< 5 6 7 8 9 10 11 12 >>
C/ Emili Grahit 13, 9-B· 17002 Girona · T 972 48 69 50 · F 972 48 69 59 · info@viesverdes.org
2012 © Consorci de les Vies Verdes de Girona | Nota legal | Política de privacitat | Cookies | Crèdits