Actualitat
de les rutes
Les notícies més destacades

La nova passarel·la de la Cua del Peix millora la continuïtat al recorregut per la riba del Ter
03/08/2026
La nova passarel·la de la Cua del Peix ja es troba en servei i es pot utilitzar tant a peu com en bicicleta. Amb la finalització de les obres, aquest nou pas permet superar la sortida del canal de l’antiga fàbrica Grober i garanteix la continuïtat del recorregut per la riba del riu Ter.
La intervenció suposa una millora destacada per a la mobilitat activa al municipi, ja que resol un dels punts on l’itinerari quedava interromput. La nova infraestructura facilita un traçat més continu, segur i accessible, afavorint la connexió dels recorreguts de l’entorn fluvial i fomentant l’ús d’aquest espai natural per al lleure, l’activitat física i els desplaçaments quotidians.
L’actuació s’emmarca dins del Pla de Sostenibilitat Turística en Destinació (PSTD), concretament a l’actuació número 17, i ha comportat una despesa executada de 164.573,28 €. El projecte compta amb una subvenció de 103.778,37 € procedent dels fons PSTD – Next Generation. Addicionalment, s’ha sol·licitat una subvenció de 6.231,48 € a la Diputació de Girona, pendent de resolució, mentre que la resta del finançament correspon a l’Ajuntament de Bescanó, amb una aportació de 54.563,43 €.
![]()