Ruta Circular Gironès Sud 37 km

Girona - Quart - Llambilles - Cassà de la Selva - Sant Andreu Salou - Fornells de la Selva - Girona

Combinant la via verda del Carrilet II i la nova via verda del Pla del Gironès Sud, podreu gaudir d’una ruta circular de 37 km sortint des de l’estació del Carrilet de Girona, passant per Cassà de la Selva i Fornells de la Selva.

Al llarg dels 37 km de ruta gaudireu de la ciutat de Girona i del seu entorn travessant pobles amb encant vinculats al paisatge natural i rural. A mig camí trobareu Cassà de la Selva, on recomanem una aturada per no perdre’s els vestigis del seu passat surer, una indústria iniciada al municipi al segle XVIII, per continuar el recorregut, a la mateixa estació del Carrilet.

Es tracta d’una ruta intermunicipal que engloba diversos tipus de vies ciclistes: una via verda compartida amb vianants, una pista de bicicletes bidireccional, un carril bici protegit en zona interurbana i un carrer en zona 30.

Quilòmetres 37,5 km

Desnivell 2 %

Dificultat Mitjana

Paviment Camí de tot-ú, asfalt

Altitud màxima 143 m

Altitud mínima 73 m

Serveis Lloguer de bicicletes (cicloturisme.com, Centre Biker, eBici) / Pàrquing d'autocaravanes (Girona)

Transport Peu o bicicleta

INDICACIONS

Es tracta d’una ruta circular amb sortida i arribada a la ciutat de Girona. Sortint de l’estació de tren de Girona, heu de dirigir-vos cap al carrer d’Emili Grahit, creuant el parc Central pels carrils bici. Al final  del carrer d’Emili Grahit trobareu l’inici de la Ruta del Carrilet II. Heu de prendre la Ruta del Carrilet fins a arribar a Cassà de la Selva (15 km), travessar el nucli del municipi i uns 3 quilòmetres més endavant trobareu el trencall de la Ruta Termal. Heu de fer un parell de quilòmetres d’aquesta ruta i de seguida trobareu el trencall de la Ruta Pla del Gironès Sud, que va en direcció a Sant Andreu Salou. Seguint la ruta, heu de creuar els municipis de Sant Andreu Salou, Campllong i Fornells de la Selva. La ruta està senyalitzada fins a Fornells de la Selva. A partir d’aquest punt cal fer la connexió amb Girona des de l’entrada de Girona, a la zona de la Creu de Palau, fins al lloc d’origen de la ruta seguint carrers i carrils bici urbans de la ciutat de Girona.

Us recomanem seguir la ruta amb el track, ja que es tracta de la combinació de diferents rutes ja existents.

Mapa desnivell ruta circular Girona

Com arribar-hi

RENFE

Línia Barcelona Sants-Portbou – L’Hospitalet de Llobregat-Figueres/Portbou (R1, RG1, R11)

Estacions: Girona, Fornells de la Selva, Riudellots de la Selva, Caldes de Malavella
Reserva de bitllets: tel. 900 41 00 41

Tel. 972 20 48 68
www.aena.es

Mapa ruta circular Girona

Accedeix al google maps de la ruta i visualitza el recorregut, serveis, punts dinterés, ...

Accedir al mapa

Accedeix a l'Instamaps

Accedeix al wikiloc de la ruta i visualitza el recorregut, el desnivell, ...

BUTLLETÍ

Subscriu-te al butlletí i no et perdis cap notícia sobre les Vies Verdes de Girona i Pirinexus